woensdag 6 augustus 2008

Opnieuw naar Japan: voorbereidingen

Ik ga deze blog eens nieuw leven inblazen naar aanleiding van een nieuwe trip naar Japan.
Dit keer is het voor een heel schooljaar en gaan we naar Osaka.
Voor de mensen die het niet hebben kunnen volgen : ik heb een beurs te pakken gekregen om een heel schooljaar in Japan te gaan studeren; met name aan Kansai University in Osaka.
Ik ga (gelukkig) niet alleen; Matthew en enkele klasgenoten (Veerle, Thomas en Tyas) gaan ook mee \(^_^)/
Nog twee vrienden van ons zitten in twee andere universiteiten in Osaka (Carl en Christian) dus we zijn in goed gezelschap.
Op dit moment zijn we dus volop bezig met voorbereiden. We moeten jammer genoeg nog altijd onze officiële papieren krijgen dus een visum hebben we nog niet.
Vliegtuigticket zijn wel al geboekt, maar het appartement is nog niet in orde...daar zijn we nu druk mee bezig (en het is nogal ingewikkeld). Duimen dat het in orde komt.
Dus binnen kort kunnen jullie mijn doen en laten volgen op deze blog (als ik niet te lui ben om hem te onderhouden...-__-)

Geen opmerkingen: